Το News Feed του Facebook πρόκειται να γίνει πιο φιλικό σε κάθετα βίντεο στο κοντινό μέλλον, σύμφωνα με το Marketing Land.
Η βελτιστοποίηση δεν θα είναι τόσο εμφανής όπως συμβαίνει για παράδειγμα στο Snapchat, αλλά το Facebook θα σταματήσει να κροπάρει τα κάθετα βίντεο μας σε πολύ μικρά τετράγωνα. Η ανάρτηση αναφέρει ότι μόλις η αναβάθμιση των εφαρμογών για iOS και Android πραγματοποιηθεί, θα ξεκινήσουμε να βλέπουμε τα κάθετα βίντεο σε αναλογία 2:3, σε αντίθεση με την 1:1 που βλέπουμε τώρα.
“Γνωρίζουμε ότι οι χρήστες θέλουν πιο καθηλώθηκες εμπειρίες στο Facebook, έτσι ξεκινάμε να εμφανίζουμε μεγαλύτερο μέρος του βίντεο στο News Feed των mobile εφαρμογών μας” Αναφέρουν από το Facebook.
Είναι πολλές διάσημες εφαρμογές που οι χρήστες προτιμούν να τραβάνε κάθετα βίντεο, όπως το Snapchat, το Periscope και το Meerkat. Έτσι δεκάδες χιλιάδες χρήστες στον κόσμο προτιμάνε να μοιράζονται κάθετα βίντεο στο Facebook, που μέχρι στιγμής δεν τα εμφανίζει όπως τους αξίζουν.
Ο CEO της Daily Mail North America Jon Steinberg είχε αναφέρει ότι οι διαφημίσεις με κάθετα βίντεο έχουν εννέα φορές περισσότερες “ολοκληρωμένες” προβολές σε σχέση με τα οριζόντια. Πρόσθέτει ότι οι χρήστες απλά βαριούνται να γυρίζουν την συσκευή τους οριζόντια για να δούνε full screen το περιεχόμενο.
Αναμένουμε της αναβαθμίσεις σε iOS και Android τις επόμενες εβδομάδες. Μέχρι τότε:
ΠΗΓΗ